pomoc techniczna

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i uzyskasz pomoc techniczną. Wybierz interesującą Cię kategorię:

Ogólne Pytania i Licencjonowanie
Ogólne Pytania i Licencjonowanie

KLUCZ SPRZĘTOWY

  • 1. Zgubiłem Klucz Sprzętowy USB do programu. Czy mogę dostać jego duplikat?

    Nie. Wydanie duplikatu Klucza Sprzętowego USB nie jest możliwe. W przypadku, gdy Klucz Sprzętowy USB zostanie zgubiony lub skradziony, jest to równoznaczne z utratą licencji na oprogramowanie, a w konsekwencji koszty zastąpienia licencji równają się bieżącej cenie zakupu nowego oprogramowania.

  • 2. Klucz Sprzętowy USB do programu został uszkodzony mechanicznie. Czy mogę zakupić nowy?

    Tak. Uszkodzony Klucz Sprzętowy może zostać wymieniony za wskazaną przez Pixel-Tech opłatą w trybie 1 za 1 (tzn. zwrot uszkodzonego Klucza Sprzętowego USB umożliwia wydanie nowego Klucza Sprzętowego USB).

SUBSKRYPCJE DLA DOKUMENTY PRO

  • 1. Czym jest Subskrypcja na aktualizacje i pomoc techniczną?

    Subskrypcja to gwarancja bezpłatnego dostępu do każdej aktualizacji oraz wszystkich przyszłych wersji programu, które ukażą się w trakcie trwania Subskrypcji. Subskrypcja daje także bezpłatny dostęp do pełnej i profesjonalnej pomocy technicznej: w przypadku pytań na temat działania funkcji oprogramowania, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z programem (włącznie ze zdalnym podpięciem do komputera Klienta).

  • 2. Czy muszę dokupić Subskrypcję, jako dodatek do programu?

    • Nie. Każdy Klient wraz z zakupem programu Dokumenty otrzymuje roczną, bezpłatną Subskrypcję na aktualizacje i pomoc techniczną do programu. Nie trzeba uiszczać żadnych dodatkowych opłat.
    • Po roku użytkowania programu Subskrypcja wygasa, można jednak zakupić jej Odnowienie na kolejne lata i dalej cieszyć się wszystkimi prawami związanymi z aktywną Subskrypcją.
  • 3. Czy Subskrypcja jest bezterminowa?

    Każda Subskrypcja jest ważna przez okres 1 roku. Użytkownik może ją jednak w prosty sposób odnawiać na kolejne lata.

  • 4. Na jak długo przedłużona zostanie Subskrypcja po zakupie jej Odnowienia?

    Subskrypcja po zakupie jej Odnowienia zostanie przedłużona na kolejny rok, licząc od daty zakupu (chyba, że jest odnawiana w trakcie jej trwania, wówczas odnowienie jest liczone od daty wygaśnięcia aktualnej Subskrypcji).

  • 5. Co daje mi odnawianie Subskrypcji na kolejne lata?

    Aktywna Subskrypcja upoważnia Użytkownika do pobierania aktualizacji do programu (nowych formatów zdjęć, funkcjonalności, nowych wersji programu itp.), a także do korzystania z bezpłatnej pomocy technicznej w razie pytań, co do działania programu, czy problemów z działaniem programu i nieoczekiwanymi błędami.

  • 6. Czy jeśli Subskrypcja wygaśnie program przestanie działać?

    Nie – program nie jest wyłączany, jeśli Subskrypcja wygaśnie. Zakupiona licencja programu Dokumenty Pro jest wieczysta. Użytkownik nie ma możliwości instalacji wersji wydanych po okresie wygaśnięcia Subskrypcji (uruchamiane są w trybie Demo). Program nie będzie aktualizowany np. o nowe formaty zdjęć. Nie masz dostępu do pomocy technicznej. Weź pod uwagę, że odnowienie Subskrypcji może być konieczne dla zagwarantowania bezpieczeństwa niektórych funkcjonalności Oprogramowania (np. Bezpieczny Magazyn Zdjęć). Ponadto nie odpowiadamy za wadliwe działanie programu spowodowane problemami sprzętowymi, zmianami sprzętowymi (w tym z systemem operacyjnym).

  • 7. Aktualnie mam jeszcze aktywną Subskrypcję – czy mogę zakupić Odnowienie już teraz?

    Tak. Ważne jest, że nie tracisz wówczas ani jednego dnia aktualnej Subskrypcji, ponieważ kolejny rok odnowienia liczony jest od daty ważności aktualnej Subskrypcji.

  • 8. Moja Subskrypcja już wygasła. Czy i tak mogę zakupić Odnowienie?

    Tak. Odnowienie Subskrypcji następuje wówczas licząc od daty zakupu, a cena odnowienia ustalana jest indywidualnie.

  • 9. Zakupiłem Odnowienie Subskrypcji do programu Dokumenty Pro. W międzyczasie wydana została całkowicie nowa wersja programu Dokumenty. Czy muszę dopłacić, aby mieć dostęp do nowej wersji?

    Nie. Aktywna Subskrypcja na aktualizacje i pomoc techniczną daje Użytkownikowi możliwość pobrania i instalacji również całkowicie nowych wersji programu Dokumenty Pro beż żadnych dodatkowych opłat.

  • 10. Czy Odnowienie Subskrypcji dotyczy także starszych wersji programu?

    Nowy model licencjonowania wprowadzający Subskrypcję i możliwość jej odnowienia wprowadzony został razem z programem Dokumenty Pro 5 i od tej wersji dopiero obowiązuje.

AKTUALIZACJE

  • 1. Co zawierają aktualizacje do programu?

    Aktualizacje dla programu Dokumenty wprowadzają coraz to nowe formaty zdjęć, aktualizują formaty zmienione, wprowadzają nowe funkcje do programu. Mają również na celu zapewnienie jego stabilnej pracy przy nieustannie zmieniającym się środowisku Windows (systemu operacyjnego, narzędzi programistycznych, bibliotek, baz danych itp.).

Dokumenty Pro 8
Dokumenty Pro 8

UPGRADE

  • 1. Posiadam program Paszport 2006/Dokumenty 2007/Dokumenty 2008/Dokumenty Pro 4 – czy mogę zakupić Upgrade do programu Dokumenty Pro 8?

    Nie. Upgrade nie jest już oferowany.

  • 2. Posiadam Dokumenty Pro 5 (Pro 6), czy mogę kupić Upgrade do Pro 8?

    Upgrade nie ma zastosowania do licencji Dokumenty Pro 5/Pro 6/Pro 7/Pro8. W przypadku tych licencji wystarczy odnowić Subskrypcję na aktualizacje i pomoc techniczną. Odnowienie Subskrypcji spowoduje zaktualizowanie wcześniejszej wersji programu do najnowszej wersji programu Dokumenty Pro 7. Dodatkowo uruchomiona zostanie nowa, roczna Subskrypcja na aktualizacje i pomoc techniczną.

  • 3. Czy wersja Upgrade różni się w działaniu od wersji pełnej programu Dokumenty Pro 8?

    Nie. Jest to dokładnie ten sam program, z tymi samymi funkcjami. Wersja Upgrade jest możliwością przejścia ze starszej wersji programu do najnowszej.

DEMO

  • 1. Klucz Sprzętowy USB do programu nie działa – program uruchamia się w trybie DEMO. Co mam zrobić?

    A.      W przypadku aktywnej Subskrypcji na aktualizacje i pomoc techniczną:

    1) Proszę zamknąć program, przepiąć Klucz Sprzętowy USB do innego portu USB komputera, zaczekać aż zielona dioda na Kluczu zaświeci się światłem ciągłym i ponownie uruchomić program,

    2) Jeśli program nadal uruchamia się w trybie DEMO skontaktuj się z naszą firmą celem zdalnej diagnozy Klucza.

    B.      W przypadku braku aktywnej Subskrypcji na aktualizacje i pomoc techniczną:

    1) Proszę upewnić się, że zainstalowana wersja programu  nie została wydana później, niż data wygaśnięcia Subskrypcji na aktualizacje i pomoc techniczną. Jeśli zainstalowana jest poprawna wersja programu proszę zamknąć program, przepiąć Klucz Sprzętowy USB do innego portu USB komputera, zaczekać aż zielona dioda na Kluczu zaświeci się światłem ciągłym i ponownie uruchomić program,

    2) Jeśli program nadal uruchamia się w trybie DEMO skontaktuj się  z naszą firmą celem odesłania Klucza do diagnozy.

  • Dział

ZAPIS PLIKU

  • 1. W programie jest błąd - nie ma możliwości zapisu pliku do np. jpeg

    Nie jest to błąd programu. Taka sytuacja ma miejsce, jeśli dany format w programie ma swój odpowiednik elektroniczny. Niektóre instytucje przyjmują zarówno zdjęcia papierowe jak i elektroniczne. Format elektroniczny da się zapisać do pliku JPEG.

  • 2. Czy istnieje możliwość jedynie zapisania zdjęcia, a nie od razu drukowania?

    Oczywiście. Aby zapisywać układy kartek do pliku należy w Ustawieniach programu, w sekcji Drukarki zdefiniować Export jako odrębną drukarkę. Jeśli chodzi o zapis pojedynczego zdjęcia do pliku – jest to jeden z kroków w trakcie przetwarzania zdjęcia.

  • 3. Nie mogę zapisać układu kartki do pliku - zamiast przycisku Export do pliku jest Drukuj.

    W oknie wydruku w lewym dolnym rogu proszę z rozwijalnej listy wybrać Export oraz format papieru.

DRUKARKA

  • 1. Gdzie należy zmienić drukarkę jako domyślną?

    Program zapamiętuje jako domyślną tę drukarkę, która jako ostatnia była w użyciu. Proszę wejść w zakładkę „wydruk złożony”, a następnie w lewym dolnym rogu z rozwijalnej listy wybrać tę drukarkę, która ma być zapamiętana przez program jako domyślna i wydrukować zdjęcie – od tej pory program będzie drukował wszystkie zdjęcia tylko przy jej użyciu.

DryLab System
DryLab System

POMOC TECHNICZNA

  • 1. Przez jaki czas świadczona jest Pomoc techniczna oprogramowania DryLab System?

    Pomoc techniczna świadczona jest przez rok od zakupu oprogramowania.

NIE MOGĘ URUCHOMIĆ PROGRAMU

  • 1. Nie mogę uruchomić programu – otrzymuję komunikat: Brak możliwości udostępnienia katalogu dCP (…) Pierwsze uruchomienie programu ilsImageProcessor musi nastąpić z podniesionymi uprawnieniami.

    Zgodnie z komunikatem błędu pierwsze uruchomienie programu ilsImageProcessor musi nastąpić z podniesionymi uprawnieniami – proszę kliknąć prawym przyciskiem myszy na ikonie uruchamiającej program i wybrać „Uruchom jako administrator” (lub „Uruchom” – zależnie od systemu operacyjnego).

  • 2. Nie mogę uruchomić programu – otrzymuję komunikat: CannoT share dCP directory (…) Status: ERROR_ACCESS_DENIED.

    Uruchamiany jest program ilsPrintMaker podczas gdy nie jest jeszcze uruchomiony ilsImageProcessor. Zawsze uruchamiamy najpierw program ilsImageProcessor – następnie ilsPrintMaker.

I2E

  • 1. Zakupiłem program na Kluczu Sprzętowym USB, a po uruchomieniu dostaję komunikat: I2E licencja czasowa – pozostało 10 dni. Czy to znaczy, że Klucz nie działa?

    Nie. Klucz Sprzętowy USB świadczy o tym, że zakupili Państwo pełną licencję programu DryLab System. Licencja I2E nie jest funkcją wbudowaną w program. Są to automatyczne biblioteki od firmy Colour-Science Intelligent Image Enhancement, które można uruchomić do współpracy z DryLab System. Licencja I2E jest dodatkowo płatna. Każdy użytkownik programu, może testować biblioteki I2E przez 10 dni – po tym czasie zostają one automatycznie wyłączone.

  • 2. Czy mogę od razu wyłączyć biblioteki I2E?

    Tak. Proszę uruchomić program ilsPrintMaker, wejść do Konfiguracji programu, do zakładki Ustawienia i z dostępnych typów korekcji wybrać Auto Rozjaśnianie lub Korekcję zerową.

DRUKARKA

  • 1. Gdzie znajdę listę drukarek współpracujących z DryLab System?

    Taka lista nie istnieje. Nasze oprogramowanie działa ze wszystkimi drukarkami, które są widoczne i pracują pod  systemem Windows.

Event Print
Event Print

KLUCZ SPRZĘTOWY

  • 1. Kiedy należy wpiąć klucz sprzętowy - przed czy po uruchomieniu programu?

    Klucz sprzętowy należy zawsze wpinać do portu USB przed uruchomieniem programu. W przeciwnym wypadku program Event Print uruchomi się w trybie DEMO.

  • 2. Klucz Sprzętowy USB do programu nie działa – program uruchamia się w trybie DEMO. Co mam zrobić?

    1. Proszę zamknąć program, przepiąć Klucz Sprzętowy USB do innego portu USB komputera, zaczekać aż zielona dioda na Kluczu zaświeci się światłem ciągłym i ponownie uruchomić program.
    2. Jeśli program nadal uruchamia się w trybie DEMO skontaktuj się z naszą firmą celem zdalnej diagnozy Klucza.

AKTUALIZACJE

  • 1. Czy aktualizacje do programu są płatne?

    Wszystkie aktualizacje do programu są bezpłatne przez okres jednego roku. Właściciel licencji nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

  • 2. Gdzie mogę znaleźć aktualizacje do programu?

    Wraz z pojawieniem się aktualizacji program Event Print automatycznie wyświetli stosowny komunikat o dostępności nowej aktualizacji. Wystarczy ją wtedy pobrać i zainstalować.

nie znalazłeś odpowiedzi?

Służymy pomocą. Napisz do nas. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Nie zapomnij podać numeru licencji lub daty zakupu. Kwalifikując się do pomocy Premium, Twoje zgłoszenie będzie rozpatrywane priorytetowo.


pomoc
premium

To najszybszy sposób na uzyskanie pomocy zarówno drogą telefoniczną, jak i poprzez e-mail. Pomoc Premium dostępna jest dla wszystkich użytkowników w przeciągu pierwszego roku od zakupu licencji, a także w kolejnych latach, jeśli przedłużyli oni Subskrypcję na aktualizacje i pomoc techniczną*.

Pon. – Pt.: 8:00 – 16:00

32 291 50 19

*Przedłużenie możliwe jest tylko dla programów serii Dokumenty Pro 5/6/7/8.

Pobierz program do zdalnej pomocy technicznej bezpośrednio na Twoim komputerze.

pobierz team viewer