Twój nowy Foto-Kiosk

Teraz dostępny również przez przeglądarkę WWW na dowolnym urządzeniu
oraz z funkcją kadrowania zdjęć przez klientów.

WYPRÓBUJ BEZPŁATNIE

Mobile Photo Kiosk

Mobile Photo Kiosk to kompletna platforma sprzedażowa stworzona dla zakładów fotograficznych. Dostępna od zaraz, wyposażona w intuicyjny interfejs użytkownika oraz funkcjonalny panel administratora. Sprzedaż foto-produktów online jeszcze nigdy nie była tak prosta i przystępna dla fotografów.

  • Twój Foto-Kiosk na dowolnym urządzeniu każdego klienta.
  • Łatwa administracja i dostęp przez każdą przeglądarkę WWW.
  • Dedykowana, bezpłatna aplikacja dla Twoich klientów.
  • Dostępny 24/7 z każdego miejsca na świecie.
  • Płatności online.
  • Automatyczne pobieranie zamówień na Twój komputer.
  • Dostęp dla Twoich klientów poprzez WWW lub dedykowaną aplikację na iOS, Android i Huawei.
TabletSmartphone_mockup1_smallB
Loga3-WWW_404040_mini
Loga3-GooglePlay_404040_mini
Loga3-AppStore_404040_mini
Loga3-AppGallery_404040_mini

Twój kompletny Foto-Kiosk

Mobile Photo Kiosk oferuje prostą w konfiguracji usługę online, dzięki której zwiększysz zasięg swojej oferty. Już nie musisz tracić klientów, których zdjęcia utknęły na smartfonie, tablecie czy domowym komputerze. Dzięki sklepowi online i mobilnej aplikacji w kilka chwil prześlą do Ciebie kompletne zlecenie, wybierając produkty z Twojej oferty.

Usługa w chmurze

Zamówienia kontrolujesz po zalogowaniu się do panelu administratora Mobile Photo Kiosk, w którym dodajesz i opisujesz swoje produkty. Na Twój komputer trafiają zdjęcia klientów, wraz z pełną specyfikacją zamówienia. Wystarczy je zrealizować.

Zwiększ dostępność usług

Dzięki dedykowanej, bezpłatnej aplikacji dla Twoich klientów możesz zatrzymać ich przy swojej ofercie na stałe. Każda nowa okazja do wykonania foto-gadżetu nie będzie zmarnowana, dzięki łatwej dostępności Twojej oferty.

Pełna kontrola zamówień i zarządzanie sklepem online

Twoim sklepem zarządzać możesz online.

Z dowolnego miejsca na świecie i dowolnego urządzenia otrzymujesz wgląd w zamówienia, konfigurację i zarządzanie ofertą sklepu.

Jak zacząć?

1

Zarejestruj się na stronie Mobile Photo Kiosk i otwórz bezpłatnie swój sklep postępując zgodnie z instrukcją widoczną na stronie.

załóż sklep
2

Twój sklep zostanie wstępnie skonfigurowany, abyś mógł od razu zacząć korzystać z usługi. Na e-mail otrzymasz dane do panelu administratora i samego sklepu.

3

Spersonalizuj katalog swoich produktów, urządzając je według własnego uznania. Możesz również zdefiniować metody płatności, metody dostawy  i wiele innych, przydatnych funkcji.

4

Wypromuj swój sklep i udostępnij go klientom korzystając z otrzymanych od nas darmowych materiałów graficznych.

Jak korzystają klienci?

Klienci mogą online składać zamówienia w Twoim sklepie wprost z przeglądarki lub korzystając z dedykowanej aplikacji, którą można pobrać z Google Play, Apple App Store i Huawei App Gallery.

Loga3-WWW_404040_mini
Loga3-GooglePlay_404040_mini
Loga3-AppStore_404040_mini
Loga3-AppGallery_404040_mini
zobacz sklep demo
1

Wchodzą na stronę mobilephotokiosk.app lub poprzez aplikację.

2

Podają numer Twojego sklepu lub wyszukują go na liście.

3

Wybierają produkty z Twojej oferty i łączą je ze swoimi zdjęciami.

4

Kompletują swoje zamówienie w koszyku, jak w klasycznym Foto-Kiosku.

5

Opłacają i wysyłają swoje zamówienie online.

Standard i Pro

Mobile Photo Kiosk dostępny jest w dwóch wersjach:

Mobile Photo Kiosk Standard

Nie tylko pokrywa funkcjonalność poprzedniej wersji V2, ale znacznie ją rozszerza w większości aspektów.

Mobile Photo Kiosk Pro

Zawiera wszystko to, co wersja Standard oraz:

  • Dłuższy okres przechowywania plików – maksymalnie 30 dni zamiast standardowych 7.
  • Zarządzanie stanem zamówienia i trybem jego pobierania.
  • Możliwość ustawienia momentu, w którym zamówienie przełącza się w status „W realizacji”.
  • Funkcja limitu przesyłania – możliwość ustalenia limitu transferu pojedynczego pliku w zamówieniu.
  • Dodatkowe powiadomienia wysyłane do sklepów i klientów.
  • Automatyczne dzielenie zamówień pomiędzy lokalizacjami sklepu – podział nawet w ramach elementów zamówienia (konkretnych produktów).
  • Opcja White Labeling – możliwość usunięcia ze sklepu logo i oznaczeń Mobile Photo Kiosk.
  • Personalizowana stopka e-maili wysyłanych do klientów, pozwalająca na dodanie własnych banerów reklamowych lub grafiki i wyłączenie podpisu Mobile Photo Kiosk.
  • Możliwość wysyłania e-maili z własnego serwera SMTP.
  • Opcja umieszczenia sklepu pod własną domeną*.
  • Konfigurowalne ceny przesyłek i metody dostawy ze względu na wielkość i ilość produktów.
  • Oznaczenie etykietą PRO na liście sklepów wraz z dedykowanym filtrem selekcjonującym tylko sklepy PRO.
  • Wczesny dostęp do nowo wprowadzanych funkcjonalności.
  • Priorytetową pomoc techniczną.

*Aplikacja webowa może być skonfigurowana pod zewnętrzną domeną użytkownika. W celu uzyskania pełnej funkcjonalności, domena musi być administrowana przez Pixel-Tech i mieć wykupiony certyfikat SSL. Należy pamiętać, że wiąże się to z opłatą instalacyjną – prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną Pixel-Tech.

Ile to kosztuje?

Wypróbowanie Mobile Photo Kiosk nie kosztuje absolutnie nic. Możesz otworzyć bezpłatne konto i uruchomić swój sklep na próbę, nie ryzykując nawet złotówki.

Kiedy już przekonasz się o możliwościach, jakie daje Ci Twój nowy Foto-Kiosk, do wyboru dajemy Ci aż cztery wygodne plany subskrypcji, oparte o liczbę plików rozliczeniowych i czas trwania usługi.

Darmowa wersja próbna

Możesz wypróbować Mobile Photo Kiosk bezpłatnie przez okres trzech miesięcy. Otrzymujesz dostęp do pełnej funkcjonalności planu Standard oraz gotowy do pracy sklep demo.

Standard

Nie tylko pokrywa funkcjonalność poprzedniej wersji V2, ale znacznie ją rozszerza w większości aspektów.

Pro

Zawiera wszystko to, co wersja Standard, a także daje możliwość niestandardowej konfiguracji sklepu i nadania mu indywidualnego charakteru.

*Pliki – oznacza pliki rozliczeniowe wyliczane w oparciu o wymiary zdjęcia przy założonej rozdzielczości 360 dpi bez względu na liczbę zamówionych kopii. W produktach wielozdjęciowych każde zdjęcie traktowane jest osobno. Zdjęcie do 15x20cm zużywa 1 plik rozliczeniowy, do 30x40cm zużywa 2 pliki rozliczeniowe, do 50x60cm zużywa 3 pliki rozliczeniowe. Wszystkie zdjęcia o rozmiarach większych niż 50x60cm zużywają 4 pliki rozliczeniowe. Zdjęcia nie wymagające przetwarzania (niekadrowane – tylko transfer pliku) oraz produkty bezzdjęciowe zużywają 1 plik rozliczeniowy.

**Podane ceny są cenami netto.

Dowiedz się więcej

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na większość najbardzej popularnych pytań oraz blog usługi Mobile Photo Kiosk.

Mobile Photo Kiosk Ekspert Blog

Poszerz swoją wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi swojego sklepu Mobile Photo Kiosk. Bądź na bieżąco z nowościami!

Otwórz bloga

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na większość najbardzej popularnych pytań.

  • > Jak wygląda pozycjonowanie strony sklepu?

    Sklep w usłudze Mobile Photo Kiosk jest platformą sprzedażową (transakcyjną), która uruchamia się jako aplikacja w oknie przeglądarki klienta (Technologia WebAssebly).
    Bezpośrednio strony sklepu z jego ofertą nie można pozycjonować, gdyż nie jest klasyczną stroną WWW.

    Pozycjonowana przez nas będzie strona główna https://mobilephotokiosk.app

  • > Czy zamówienia nieudane są odliczane od plików czy tylko te, które fizycznie trafiły do naszego sklepu?

    Zamówienia rozpoczęte, ale niedokończone, nie wpływają na zużycie plików (nie są odliczane).

    Tylko zamówienia, które zostały do końca złożone i są widoczne na liście zamówień w panelu administratora (w tym z nieudanym statusem płatności), są naliczane w kontekście zużycia plików. Natomiast jeśli z jakiegoś powodu anulujesz zamówienie (np. klient zadzwoni, że jednak rezygnuje) to nie ma cofnięcia zużycia plików.

  • > Czy można gdzieś podejrzeć historię zużycia plików, a nie tylko liczbę ile ich zostało?

    Tak, dostępna jest pełna historia na dwóch poziomach. Przy każdym zamówieniu znajduje się informacja ile zużyło ono plików. Dodatkowo w menu Subskrypcja znajduje się przycisk [Historia] z pełną historią obciążeń i doładowań konta.

  • > W plikach rozliczeniowych znaczenie ma wielkość pliku klienta czy docelowy format zdjęcia/produktu?

    Nie ma znaczenia wielkość pliku przesłanego przez klienta.

    W wyliczeniu, ile plików rozliczeniowych jest konsumowanych przez dane zamówienie, brany jest pod uwagę docelowy format zdjęcia/produktu. Innymi słowy, brana jest pod uwagę wielkość wynikowego pliku powstałego w wyniku jego przetwarzania (jeśli plik w ogóle wymaga przetwarzania).

    Formatów zdjęciowych/produktów, w których nie następuje przetwarzanie (wyłączone jest kadrowanie oraz inne opcje, które wymagałyby przetworzenia pliku) przelicznik jest jeszcze prostszy:

    1 plik rozliczeniowy = 1 plik fizyczny, bez względu na rozmiar zdefiniowanego produktu (czyli tak samo, jak to miało miejsce w V2).

  • > Czy sklep posiada tryb ciemny?

    Na ten moment niestety nie. Może kiedyś, jak już nie będzie pilniejszych tematów.

  • > Czy dotychczasowe kody QR będą działać?

    Tak, działają normalnie.

  • > Czy system będzie mi generował gotowy np. PDF do druku z kalendarzem, czy nadal otrzymam 12 zdjęć?

    Na ten moment nadal będzie to 12 lub 13 zdjęć (zależy od definicji produktu).

    Chcemy w przyszłości wprowadzić bardziej zaawansowany edytor, w którym będziecie mogli zdefiniować wzór danego kalendarza/książki i otrzymać dokument ze składem do druku. Wymaga to jednak ogromnych inwestycji i czasu dla stworzenia takiej funkcjonalności.

  • > Kiedy wprowadzicie gotowy kreator tworzenia np. fotoksiążki?

    Mamy takie plany i chcielibyśmy, żeby nasza platforma rozwinęła się w tym kierunku.

    Niemniej, na aktualnym etapie nie jesteśmy w stanie podać dokładnego terminu. Dużo będzie zależało od popularności i rentowności platformy V3, ponieważ funkcjonalność kreatora wymaga ogromnych inwestycji w rozwój oprogramowania.

  • > Czy klient może połączyć zamówienie z dwóch urządzeń?

    Tak, jest to jedna z nowości w V3. Zamówienie można rozpocząć na jednym telefonie, kontynuować na innym, a następnie dołożyć zdjęcia z komputera domowego. W ramach zalogowanego użytkownika utrzymany jest nie tylko „koszyk”, ale również swoiste repozytorium zdjęć użytych w zamówieniu. Pozwala to np. dodać zdjęcia na telefonie, a następnie – kontynuując pracę na komputerze – zamówić jeszcze inne produkty, używając wcześniej załadowanych zdjęć z telefonu.

  • > Dlaczego strona sklepu ładuje się dużo dłużej, niż inne strony, które odwiedzam?

    Państwa sklep na platformie Mobile Photo Kiosk dostępny pod adresem mobilephotokiosk.app/numersklepu nie jest stroną Internetową – jest aplikacją w technologii WebAssembly.

    Z tego powodu towarzyszy temu nieco dłuższy pierwszy start. Aplikacja jest wówczas pobierana na urządzeniu klienta i uruchamiana w oknie jego przeglądarki.

    Kolejne uruchomienia są już szybsze, chyba że w międzyczasie zostanie wydana aktualizacja (w takim przypadku aplikacja musi zostać ponownie pobrana).

    Umieszczając link do swojego sklepu warto przedstawić go właśnie jako Zamawianie przez aplikację Mobile Photo Kiosk, a sam link obudować np. przyciskiem „Przejdź do aplikacji”.
    Nieco dłuższy pierwszy start zostanie zrekompensowany w dalszej części korzystania z aplikacji.